יוצאים לדרך – מה נעשה אחרת השנה?

חגי תשרי מאחורינו, הגיע הזמן לממש את האיחולים שקיבלנו והענקנו, ולעשות לעצמנו שנה טובה באמת.

מה דחיתם ל- "אחרי החגים"? בדיקות תקופתיות? לחזור לכושר? אולי שינויים בתזונה שאתם כל כך חולמים עליהם?

בריאות הגוף ובריאות הנפש

בתקופה הזאת של השנה מציינים בעולם כמה ימים מעניינים: יום הלב – להגברת המודעות למחלות לב ולמניעת שבץ, ואת חודש המודעות לסרטן השד. ימים אלה הם קצת בגדר התראה של שעון מעורר, שמזכירים לנו לשים את עצמנו במקום שנכון לנו להיות בו, מבחינת סדר העדיפויות. רפואה מונעת – כשמה כן היא, מונעת משברים וצרות, לא עלינו, לפני שהם קורים. יום נוסף שמצוין ברחבי העולם בתקופה הזאת של השנה הוא יום בריאות הנפש. זהו יום שקורא לנו לבחון את החוסן האישי שלנו, לטפל בנקודות בנפש שמבקשות את תשומת הלב, ולדאוג לאיכות החיים הזוגית והמשפחתית.

להישאר עם האצבע על הדופק

גם העובדים שלכם מוצאים את עצמם חוזרים למסגרת העבודה אחרי תקופת החגים, וזאת נקודת זמן מצוינת מבחינתכם, מנהלים שאכפת לכם ממקום עבודתכם ומהעובדים כאחד, להיות עם האצבע על הדופק – לקרוא בין השורות בתקשורת שלכם עם העובדים, ולוודא שהעובדים שלכם בקו הבריאות, פיזית ונפשית, ולא נמצאים על סיפו, או חלילה בעיצומו, של משבר שיכול לחבל להם בתפקוד בעבודה ובחיים האישיים.

לעשות לעצמנו שנה טובה באמת!

כל מה שחיכה לנו בסבלנות עד החזרה לשגרה של אחרי החגים מבקש את ההתייחסות שלנו עכשיו. אנחנו נכנסים לרבעון האחרון של שנת 2018, זמן נהדר לבדק בית, להגדרת מטרות לדברים שקצת הזנחנו לאחרונה, לבדוק מה בחיינו דורש שינוי – אם בגלל שפשוט הגיע זמנו, או אם הדברים מיצו את עצמם והפסיקו לשרת את טובתנו. זמן מעולה ליצירה של סדר עדיפויות נכון ומקדם לחיים ולמטרות שלנו, בכוחות עצמנו או בפנייה לעזרת איש או אשת מקצוע כדי להצליח להכניס את הסדר הזה לחיים בצורה הטובה ביותר.

עכשיו הזמן להסתכל קדימה, ולראות איך אנחנו באמת עושים לעצמנו שנה טובה.

גם השנה נשמח להמשיך לעמוד לשירותכם, וללוות אתכם בהכוונה, ייעוץ וליווי לעובדים, מנהלים וארגונים בשעת משבר, ויצירת חוסן ארגוני.

דברו איתנו,

צוות מצבים – ניהול משברים בארגונים, בהנהלת עדה דיבון

ניתן לפנות ישירות לטלפון: 03-9021693 או במייל matzavim@matzavim.co.il

תגובות לכתבה
+ הוסף תגובה

הוספת תגובה חדשה

רוצה להצטרף לשיח?

אשמח לקבל את תגובתך!

Comments are closed.