11.22.2016 מאת: עדה כתוב תגובה
מתוייק תחת: הצלחות שירותים
"חשוב לי להביע את שביעות רצוני מהשירות הטוב שנותנת חברת מצבים. האוזן הקשבת לעובדים מפנה את זמני כמנהלת מש"א לעסוק בנושאים נוספים. העסקת עובדת סוציאלית בארגון מעלה את רמת שביעות רצון העובדים. "
תמי כפיר, מנהלת משאבי אנוש, חברת שמיר אייל בע"מ
תגובות לכתבה
+ הוסף תגובה
הוספת תגובה חדשה
רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!
Comments are closed.
מרכז המידע לשירותך
מצבי משבר בארגון מעלים סימני שאלה רבים. כדי לתת להם מענה, ריכזנו עבורך מידע מקצועי לניהול משברים, טרנדים חמים ודילמות נפוצות אשר יאפשרו לארגון לצלוח את רגעי המשבר במינימום נזקים.