עזרה ראשונה במצבי חירום

Posted on by

עזרה ראשונה במצבי חירום

 

מה עושים כשצריך לעבוד בזמן חירום ביטחוני ותחת אש?

איך מתמודדים עם פחד וחרדות בקרב עובדים בארגון, במציאות ביטחונית מורכבת?

כשמתרחש מצב חירום ביטחוני-מדיני, העובדים שנמצאים תחת סיכון, חווים מצוקה אישית ומשפחתית שמשליכה גם על תפקוד הארגון כולו ויש קושי לתפקד כאילו שום דבר לא קרה. בהיעדר מענה למצוקות הנפשיות, צפויים לצוץ קשיים בתפקוד: ברמה האישית והארגונית. להתערבות מוקדמת ולסיוע ותמיכה בזמן אמת יש חשיבות עליונה ביכולת של העובדים להתמודד ולתפקד כבשגרה.

איך מתמודדים עם מצבי חירום?

מתן סיוע מיידי לעובד בעתות חירום, מסייע לו בהתמודדות הנפשית ובחזרה לתפקוד מלא. מעבר לחיזוק החוסן הארגוני, הערך המוסף של מתן עזרה ראשונה במצבי חירום הוא בהענקת תחושה של תמיכה והבעת אכפתיות כלפי העובד – תחושה שמובילה לחיזוק הזיקה שלו לארגון.

עזרה ראשונה במצבי חירום: מה זה כולל?

חברת "מצבים" מעמידה לרשותכם צוות התערבות ותמיכה, המסייע להתמודדות עם מצבי מלחמה, תאונות דרכים, מוות של עובדים, שינויים ארגוניים משמעותיים ועוד.

כאשר פורץ מצב חירום, הצוות שלנו מוקפץ לאתר הארגון ומעניק סיוע אישי וקבוצתי, הכולל בהתאם לצורך:

  • מפגש עם מנהלי החברה – מתן כלים המאפשרים לצוות הניהולי להתמודד עם הקשיים שצצים בזמן המשבר
  • מפגש עם עובדי החברה:
    • פגישות קבוצתיות – שנותנות במה לתמיכה הדדית, להתאבלות משותפת ולחשיבה על דרכי ההתמודדות ביום שאחרי
    • פגישות אישיות – עם עובדים הזקוקים לליווי אישי
  • ביקורי בית – של העובדים ובני משפחותיהם, בליווי אנשי מקצוע מתאימים
  • קו חם – ייעוץ טלפוני שמקנה כלים להתמודדות עם המשבר ועם החזרה לשגרה

שירותי עזרה ראשונה במצבי חירום מוענקים מטעם חברת "מצבים" ע"י מומחים בעלי ניסיון, כולל עובדים סוציאליים ואנשי מקצוע נוספים בהתאם לצורך.

ככל שההתערבות במצבי חירום תהיה יותר מהירה, כך תתאפשר בהקדם החזרה לשגרה.

אנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות - צרו עמנו קשר