אודות

Posted on by

אודות

עובד טוב הוא עובד שטוב לו. ומה קורה כשהוא חווה משבר?

ההון האנושי של הארגון הוא המפתח המרכזי להצלחתו. אז מה עושים כשהעובדים מתקשים לתפקד בעקבות מצבי משבר שונים? לעיתים קרובות המצוקה האישית מובילה למדרון חלקלק של ירידה בתפוקות, ריבוי איחורים והיעדרויות.

האם יש בידיך את הכלים שיעצרו בזמן את ההתדרדרות?

חברת מצבים הוקמה ע"י עדה דיבון בשנת 1996, מתוך הבנה שהתערבות מוקדמת יכולה לצמצם למינימום את נזקי המשבר ויותר מכך: לחזק את הקשר בין העובד לארגון. כדי לעשות את זה ביעילות מרבית, פיתחנו במרוצת השנים גישה מערכתית מקיפה – שמסייעת לעובד לחזור למסלול באמצעות מעטפת 360° של פתרונות:

  • כלים לניהול משברים – הדרכות פרונטאליות ואינטרנטיות, שמעניקות למנהלים ולאנשי משאבי אנוש את היכולת לצלוח מצבי משבר בתוך הארגון.
  • ייעוץ לעובדים – EAP –פריסה ארצית של מאות אנשי מקצוע וייצוג חברות EAP גלובליות, מקנים לעובדים בכל שעה את הסיוע המתקדם ביותר בדרך לפתרון.
  • ייעוץ למנהלים ואנשי משאבי אנוש – מאפשר התמודדות יעילה עם קשיים, בהווה ובעתיד.
  • עזרה ראשונה במצבי חירום – התערבות מידית בשעת חירום כגון תאונה או מצב מלחמה, לצורך החזרת הארגון לתפקוד מלא. זמינות 24/7 בהתאם לצרכים שלכם.

התועלת הייחודית של מצבים עבורך

המענה המקיף של חברת מצבים מלווה באמונה שלאנשי הארגון יש את היכולת להתמודד בכוחות עצמם עם מצבי משבר. אמונה זו הולידה את "לב הניהול" – מודל דינאמי וייחודי מסוגו, המעניק למנהלים ואנשי משאבי אנוש כלים לניהול משברים בתוך הארגון. כלים אלו נלמדים במסגרת קורסים אינטרנטיים, הרצאות וסדנאות פרונטאליות.

אנחנו מיישמים את הפתרונות הללו בגופים מובילים בארץ ובעולם, שמתמודדים בהצלחה עם מצבי מצוקה ומשבר. בין לקוחותינו: חברות הייטק, חברות שירותים, רשתות קמעוניות וחברות יצרניות.

כיצד נוכל לסייע גם לעובדים בארגונך לחזור לשיגרה?