המלצות

Posted on by

המלצות

לקוחותינו ממליצים - סיפורי הצלחה

"השירות של חברת מצבים בולט באיכותו לטובה ומאפשר עזרה אמיתית, משמעותית ומיידית לעובדינו הניצבים מול האתגרים שהחיים מזמנים להם. הפשטות באופן קבלת השירות מקלה ומאפשרת ליהנות משירות זמין ואיכותי עבורם. משובים שהתקבלו מהעובדים לגבי המענה, האיכות ורמת השירות של היועצים של חברת "מצבים" היו מצוינים. רוצה לציין לטובה את זמינותה של עדה דיבון והענותה המהירה לכל פנייה ובקשה, גם אם לא שגרתית. עדה נכונה לתת מענה אמיתי ומשמעותי וההתנהלות, ללא יוצא מן הכלל, תמיד מהירה, יעילה, עניינית ונעימה. לסיכום -תענוג אמיתי לקבל שירות אמין, מדויק ואיכותי מחברת מצבים."
גילי יקירי, אומריקס (חברה של ג'ונסון אנד ג'ונסון)

להמלצה המלאה >>


"השירות של חברת מצבים זוכה להערכה רבה אצלנו בארגון, וכפועל יוצא אנו כמעסיק זוכים לנקודות טובות... השירות ניתן על ידי אנשי מקצוע מנוסים, אמינים, והדיסקרטיות נשמרת בקפידה. היועצים יודעים להתאים השירות לאופי היעוץ הנדרש, לגיל הפונה, לאזור הגאוגרפי... התקשורת זמינה ופתוחה בכל עת, המענה מהיר ומקצועי..."
אילת לירז, מנהלת משאבי אנוש, יאנסן (חברה של ג'ונסון אנד ג'ונסון)


"התחלנו לעבוד עם חברת מצבים לאחר בחינה וסקירה של מספר חברות בשוק... ההסכם מול מצבים מאפשר לעובדים לפנות לטיפול מקצועי מבלי שחסם כלכלי יעכב או יפריע... אנו שמחים לראות כי לא מעט עובדים כבר פנו לקבלת סיוע וייעוץ... מהעובדים אנו שומעים משובים חיוביים, על איכות המטפלים, מהירות התגובה והטיפול, האוזן הקשבת והמקצועיות... אנו ממליצים בחום על חברת מצבים, לכל חברה ולכל סוגי העובדים... אנו באופיר שמחים שאנו יכולים לאפשר לעובדים לשפר את איכות חייהם ורואים בכך השקעה מצד הארגון ולא הוצאה".
רויטל גולדברג, מנהלת משאבי אנוש, אופיר אופטרוניקה

pdfלהמלצה המלאה >>


"תודה על הסדנה המקצועית והמדויקת שהעברתן בחברת מנורה מבטחים. לנציגי מוקד בריאות ותביעות חיים ישנן התמודדויות מורכבות ומאתגרות במהלך עבודתם, אשר דורשות התייחסות מיוחדת. הצלחתן להעביר במפגשי הסדנה את התכנים הייחודים באופן  קולע ומרגש. הנציגים קיבלו כלים יישומיים לעבודתם  וכן מקום לשתף בהתמודדות האישית היומיומית שהם חווים.... יש תרומה משמעותית לשיפור השירות הניתן על ידם..."
עדי שפיר, מנהלת מחלקת קשרי לקוחות, מנורה מבטחים
שלי וינברג, מנהלת פרוייקטים, תחום פיתוח ארגוני ולמידה, מנורה מבטחים

pdfלהמלצה המלאה >>


"חשוב לי להביע את שביעות רצוני מהשירות הטוב שנותנת חברת מצבים, המספקת לעובדים ולמנהלים ייעוץ אישי טלפוני ופגישות אישיות, מידע ותמיכה סביב בעיות ומצוקות אישיות שפוגעות באיכות החיים שלהם ובתפקודם בעבודה... האוזן הקשבת לעובדים מפנה את זמני כמנהלת מש"א לעסוק בנושאים נוספים... עצם העסקת עובדת סוציאלית בארגון, מעלה את רמת שביעות רצונם של העובדים. חברת מצבים קיימה גם סדנאות תקשורת בין מנהלי המשמרת לבין עצמם ובינם לבין ממשקים, שהיו חשובות מאוד ומועילות..."
תמי כפיר, מנהלת מש"א,  שמיר אייל בע"מ


"כשיצאנו לדרך חיפשנו גוף מקצועי מקשר ותומך בין העובד לגופים ממשלתיים ומוסדות, אשת מקצוע ליעוץ זכויות, חובות (סיוע סוציאלי) ברמת העובדים, דרג המנהלים ועבור המעסיק בנושאים שונים. את כל אלה אנו זוכים לקבל מחברת מצבים אצלנו בארגון, תוך דגש לזמינות סביב השעון, רגישות והכלה..."
סימונה עמיר, מנהלת משאבי אנוש, שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ


"אנו מציעים משנת 2005 את שירות ה-EAP של חברת מצבים לעובדי החברה. במסגרת שירות זה העובד מקבל את התמיכה המתאימה בהתמודדות עם קשיים... לרוב המנהלים אין את הכלים המתאימים לתמוך בעובד בצורה מתאימה. העובדים מדגישים את השירות המהיר והיעיל של מצבים ואת ההקלה לה הם זוכים ,ובכך הם פנויים יותר להתרכז בצרכי העבודה וביעדי הארגון. עובדים שקיבלו שירות כזה מחוייבים יותר לארגון ומשפיעים בצורה חיובית על הביצועים והתוצאות".
רונן ברקוביץ, מנהל מש"א, Kennametal Israel


"חברת מצבים מספקת שירותים לחברת הום סנטר מזה 20 שנה, התומכים בפעילות של מחלקת משאבי אנוש בארגון ומסייעים בבניית המארג החשוב של יחסי העבודה וסביבת העבודה במגוון פעילויות: סיוע לעובדים הנקלעים למשבר....מתן מענה וטיפול לסניפים אחרי אירוע טראומתי בחנות, וכן בייעוץ למנהלי הסניפים לטיפול נכון בעובדים... היתרון הגדול בעבודה מול חברת מצבים הוא בזמינות של החברה וביכולת לתת מענה לכל עובד ומנהל בכל נקודה בארץ. לסיכום יש חשיבות עליונה בחברה לשימוש בשירותיה של מצבים".
ארן שדמי, סמנכ"ל משאבי אנוש, הום סנטר

pdfלהמלצה המלאה >>


"בשנים האחרונות שירותי חברת מצבים הפכו לבסיס חשוב ומשמעותי אצלנו ב"אוויה". כל עובד יכול לקבל מהחברה את ההזדמנות לקבל סיוע אישי מבעל מקצוע מתאים ובדיסקרטיות מלאה. העובדים מדווחים כי מוצאים את השירות יעיל, אמין, דיסקרטי ומועיל מאוד ברמה האישית. עדה תמיד עומדת לצידנו מוכנה לברר, לפגוש ולעזור ככל האפשר".
הילה מנוח, מנהלת משאבי אנוש לשעבר, אוויה ישראל